Щоб електромобіль став по-справжньому поширеним, необхідні доступні засоби швидкої зарядки його акумулятора.
В даний час уряди різних країн докладають серйозні зусилля, спрямовані на скорочення викидів вуглецю. Використання електричного транспорту допомагає вирішити цю проблему, що призводить до постійного зростання інтересу до електромобілів (Battery Electric Vehicles, BEV). Ринок електромобілів розширюється і пропонує все більш багатий вибір моделей по все більш привабливими цінами. Проте, обмежена дальність пересування такого транспорту як і раніше викликає побоювання у споживачів. Ситуація ускладнюється існуючими проблемами підзарядки. Підзарядка припаркованого автомобіля протягом робочого дня здається ідеальним рішенням, але відсутність інфраструктури призводить до того, що багато власників електрокарів змушені виконувати зарядку акумуляторів у будинку. Крім того, споживачі хочуть, щоб в тривалих поїздках, наприклад, в подорожах під час відпустки, зарядка займала стільки ж часу, скільки займає заправка звичайних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Очевидно, що наступним кроком у розвитку галузі стане розробка універсальних автономних зарядних пристроїв, що розміщуються поза кузова автомобіля.
Енергія витрачається на рух автомобіля. Енергія витрачається як для додання прискорення автомобілю, так і при рівномірному русі, для подолання тертя кочення, і опору повітря. . В цілому, при русі в місті, потужність рідко перевищувала 20 кВт. При зниженні швидкості, потужність стає негативною. Це рекуперація енергії. Частина кінетичної енергії автомобіля перетворюється назад в електричну, яка зберігається в батареях. Ефективність цього перетворення - близько 50-70%. Графік швидкості і споживаної енергії (потужності) в міста виглядає ось так.