Порядок звернень споживачів
Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЕК «ДНІПРОЕНЕРГОПОСЛУГИ»:
- надіслати поштою на адресу: вул. Журналистів, 1, м. Дніпро, 49051;
- особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
- під час особистого прийому керівництва Товариства;
- надіслати електронний лист на адресу: densenergy8@gmail.com ;
- зателефонувавши за номером: +38(097)133-44-88 ; +38(093)133-44-88.
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:
-
Повинно бути вказано:
– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання; - Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ЕК «ДНІПРОЕНЕРГОПОСЛУГИ»:
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: +38(097)133-44-88 ; +38(093)133-44-88.
Або електронним шляхом надіславши запит на: densenergy8@gmail.com, при цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».