Порядок звернень споживачів

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЕК «ДНІПРОЕНЕРГОПОСЛУГИ»:

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:

  1. Повинно бути вказано:
    – для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання;
  2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ЕК «ДНІПРОЕНЕРГОПОСЛУГИ»:

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Телефон для довідок за зверненнями споживачів: +38(097)133-44-88 ; +38(093)133-44-88.

Або електронним шляхом надіславши запит на: densenergy8@gmail.com, при цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».